2/02/2017

Testerka kosmetyków pielęgnacyjnych poszukiwana

Kochane! Wraz z Face&Look zapraszam Was do testowania kosmetyków Montibello.





Przedmiotem testów będą:

1.  FACIAL ESSENTIALS REVITALISING FACIAL SCRUB

Peeling do twarzy.
Oczyszcza głęboko skórę, usuwając komórki będące w trakcie złuszczania się i pozostawia skórę miękką, świetlistą i gładką.
Najlepszy naturalny peeling do twarzy o delikatnej, żelowej konsystencji i podwójnym działaniu odnawiającym dzięki formule na bazie minerałów złuszczających oraz kwasów owocowych.

korzyści

  • Stymuluje proces odnowy komórkowej
  • Eliminuje martwe komórki skóry
  • Zmniejsza pory
  • Nadaje jasność i miękkość skóry



2. GENUINE CELL ANTI-WRINKLE COMFORT CREAM SPF 15


Krem pielęgnacyjny.


Pielęgnacyjny krem przeciwzmarszczkowy o zmysłowej konsystencji, bardzo delikatny i nawilżający.

Formuła zawiera osocze bogate w czynniki komunikacyjne (CFRP), które aktywuje proces samoregeneracji skóry. Zmarszczki stają się wyraźnie płytsze, a twarz odzyskuje elastyczność, objętość i sprężystość.


korzyści:

  • Poprawa i ochrona systemów komunikacji skóry
  • Przywrócenie gęstości (skóry właściwej i naskórka)
  • Poprawa elastyczności i sprężystości skóry
  • Odzyskanie utraconej objętości
  • Wyraźne spłycenie zmarszczek
  • Aktywacja odnowy i metabolizmu skóry
  • Ochrona komórek i macierzy
  • Korzystny wpływ na długość cyklu życia skóry
  • Natychmiastowa poprawa równości i miękkości skóry
  • Widoczna redukcja zmarszczek, w tym mimicznych, już od pierwszej aplikacji
  • Ogólna ochrona skóry (warstwy wierzchniej i położonych głębiej)
  • Zapobieganie przeznaskórkowej utracie wody (TEWL)
  • Ochrona przed wpływem promieni słonecznych: SPF 15



3. BODYSLIM REMODELLING NEUROCREAM





Krem antycellulitowy.

Neurokosmetyczny krem antycellulitowy wyszczuplający i odprowadzający płyny, zapobiega efektowi jo-jo.
Neurokosmetyczny krem posiadający długotrwałe działanie odchudzające, zalecany zwłaszcza w przypadku cellulitu bolesnego. Redukuje nadmiar tłuszczu, w sposób widoczny zmniejsza efekt pomarańczowej skórki, zapobiega powstawaniu nowych adipocytów i zmniejsza ból charakterystyczny dla cellulitu bolesnego. Zawiera ekstrakt z roślin morskich, z efektem ultradźwiękowym, rozdrabnia tkankę tłuszczową skóry, zwiększając dostępność do centrum adipocytów dla pozostałych aktywnych składników. Efektem jest gładsza skóra i smuklejsza sylwetka.

korzyści:
  • rozdrabnia tkankę tłuszczową skóry
  • zwiększa dostępność do centrum adipocytów dla pozostałych aktywnych składników
  • zwiększa wydajność lipolizy
  • zapobiega ponownemu tworzeniu cellulitu

Zdjęcia i opisy kosmetyków pochodzą ze strony montibello.pl
----------------------------------------------------------------------------

Zasady:
- musisz mieć powyżej 30 lat
- musisz być zarejestrowana na portalu Face&Look (możesz dołączyć właśnie teraz!)
- po przetestowaniu kosmetyku na swoim profilu na Face&Look będziesz musiała wypełnić krótką ankietę.

I tyle! Aby zgłosić swój udział zostaw komentarz pod tym wpisem lub wyślij do mnie maila na adres  mixoflife@o2.pl

Wzór komentarza/maila:

- Ile masz lat
- Nick z portalu Face&Look
- Który z kosmetyków do testowania wybierasz
- Krótko przekonaj mnie że to Ciebie powinnam wybrać do testów :)

Zgłoszenia zbieram do 9 lutego do godziny 12:00, późnym wieczorem tego samego dnia ogłoszę 3 wybrane osoby do testowania.

Wyniki!

Peeling do twarzy będzie testowała: Sylwia "sisi13"
Krem pielęgnacyjny będzie testowała: Anna "anya_86"
Krem antycellulitowy będzie testowała: Magda "rudaczerwien"

Gratuluję i niebawem się z Wami skontaktuję!

15 komentarzy:

  1. Kurczę brakuje mi dwóch lat, no cóż może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę w domu to się zgłoszę jak córka mnie do laptopa dopuści 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick z portalu Margaretkaw, lat 40+, chętnie poznam krem antycellulitowy, ponieważ marzę o minimalnej choćby redukcji tegoż defektu, a powiedzmy sobie, że w pewnym wieku jest to nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałąbym przetestować peeling , gdyż borykam się z rozszerzonymi porami , moja skóra potrzebuje takiego kosmetyku się poleca do testów jak idealna kandydatka ;) Moj nic z portalu F&L Niezapominajka 27 mój wiek 33 lata , rocznik 84 a moje dane personalne Magdalena Sienkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mając 40+ chętnie przetestuję krem pielęgnacyjny do twarzy który przyniesie tyle korzyści dla mojej skóry jak zniwelowanie zmarszczek i samoregeneracja skóry, sprężystość i jędrność zaczyna już mi tego brakować więc z radością podejmę się tego wyzwania. Stała klubowiczka F&L mój nick z portalu to eliska Elżbieta Wawer

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 45 lat
    Mój nick to : wiola67
    A bardzo chętnie przetestuję Genuine Cell Anti-Wrinkle Cream SPF15 ponieważ latka lecą i cera już nie taka jak dawniej.Pojawiły się zmarszczki i jakoś nie mogę się do nich przyzwyczaić.Próbuję je zwalczać różnymi sposobami ale niestety jakoś nie chcą ustąpić.Słyszałam same pochlebne opinie i wiele dobrego o marce Montibello ale jeszcze nie miałam okazji jej przetestować.Z przyjemnością więc wypróbowałabym ten krem żeby się przekonać na własnej skórze o jego dobroczynnym działaniu.
    Pozdrawiam-Wiola

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 31 lat
    Mój nick to brzoskwinkap.
    Wybieram peeling do twarzy z nadzieją, że pomorze mi rozjaśnić moją cerę, zmniejszy rozszerzone pory a moja skóra będzie aksamitna w dotyku i nie będzie wysuszona po użyciu żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem antycellulitowy też mnie bardzo zachęca ponieważ od dłuższego czasu zmagam się z bardzo widocznym cellulitem. Już nie wiem czego mam używać, szkoda, że nie można całego zestawu kosmetyków testować bo wszystkie bardzo cy mi się przydały.

      Usuń
  8. Mam 32 lata.
    Nic PatrycjaMagdalenaZalewska.
    Wybór z tych kosmetyków bardzo trudny jeden, gdyż wszystkie są niezbędne w kobiecej pielęgnacjii.
    Jednak najbardziej chciałabym przetestować krem Montibello, uwielbiam testowac kremy zawsze jestem ciekawa ich konsystencji i zapachu, nie znalazłam jeszcze takiego po który sięgałabym stale i który skradł by moje serce. Być może akurat ten krem będzie tym jedynym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Nic z portalu to agata - Agata Borkowska . Akurat zaczęłam 43 rok i z wielką ochotą wypróbuję oczyszczający peeling do twarzy ,gdyż moja skóra jest ostatnio w dużo gorszej kondycji,skóra jest wysuszona i łuszcząca się.Chciała bym chociaż odrobinę rozświetlić moją skórę,dlatego chętnie przetestuję peeling do twarzy, zwłaszcza że uwielbiam nowości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze 35 lat - Witch81 nick z portalu
    Na mojej skórze zapisane jest kilka ważnych wydarzeń z mego życia w tym poród, lekka kraksa na motocyklu i niestety mój wiek . Dbam o nią ale niestety pewnych rzeczy nie da się zatrzymać . Dlatego chętnie zapoznałabym mą skórę z kremem GENUINE CELL ANTI-WRINKLE COMFORT CREAM SPF 15 . Chcę mą twarz przygotować zarówno do kolejnych wycieczek na motocyklu jak również na pierwszy wiosenny wiatr . Chcę poznać nową markę i ocenić ją w stosunku do dotychczasowych używanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pragne pozbyc sie celulitu prosze o nr3

    OdpowiedzUsuń
  12. Może za kilka lat się przydadzą. :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger