6/03/2013

Kocham, lubię, czyli ulubieńcy maja...

Miała być relacja ze spotkania blogerek z Warmii i Mazur, ale pojawi się ona w najbliższym czasie.
Denka w tym miesiącu nie będzie. Jakoś dużo się nie zużyło, ale ulubieńców mam. Jak zawsze jest to moja złota 5.

blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,



Przyjrzyjmy się im bliżej:

blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,

- Maseczka do twarzy z borowiną i masłem Shea - recenzja TU. Dlaczego trafiła do Top5? No jak tu nie lubić czegoś, co jest dobre dla naszych twarzyczek???



blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,

- ESOTIQ Formula Push Up Breast Mask
Moje piersi ją uwielbiają, fantastycznie napina i wygładza skórę. Przepięknie pachnie i jest wydajna.
Otrzymałam pierwsze opakowanie na Spotkaniu Trójmiejskich Blogerek KLIK, ale kolejne już są w mojej szafce.



blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,

- DOVE Original antyperspirant spray. Możecie wierzyć albo i nie , ale to było moje pierwsze opakowanie antyperspirantu Dove w formie sprayu. Zapach znałam ze sztyftów, i tu tez bardzo mi się podobał. Skuteczność - to za nią Dove został moim ulubieńcem. Wydajność też dobra, więc kolejne butelki trafią w moje łapki z pewnością.


blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,

- bebeauty płyn micelarny.
Osławiony na wielu blogach. Ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ja mu daję "Lubię to".  Ze zmyciem mojego makijażu nie ma żadnych problemów. Cena jest zachwycająca, więc czegóż trzeba więcej?



blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,

- ORLY mani mini TREATMENT TRIO
Ta trójeczka, choć maleńka, czyni bardzo wiele. Z nią każdy lakier lepiej się rozprowadza po paznokciu, lepiej wygląda i zdecydowanie dłużej się na nim utrzymuje. Kocham miłością absolutną.


I to tyle - cała moja ulubiona kosmetyczna "piątka" maja.

blog kosmetyczny, blog paznokciowy, paznokcie blog,


Zmykam teraz na Wasze blogi, bo mam niezłe zaległości.

                                                                                               Monika

50 komentarzy:

  1. Micel wycofują, a ja go nawet nie przetestowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( (chociaż słyszałam gdzieś, że tylko zmieniają opakowania)...

      Usuń
  2. a ja mam problem z regularnym używaniem tej maski do biustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na szerszą recenzję ESOTIQ Formula Push Up Breast Mask! Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie jutro pójdę po ten micel z biedronki, mimo że mam jeszcze w połowie swój inny to przetestuje i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że ten balsam z esotiq może być fajny... chyba go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. ile blogów tyle płynów micelarnych z biedronki ja nie stosowałam ale też postanowiłam ze spróbnóję na razie czeka w poczekalni

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawiłam sobie jakiś czas temu żel i peeling Esotiq, jeszcze czekają jednak na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od micelka jedynie tego wymagam by był dostępny..

    OdpowiedzUsuń
  10. Esotiqa strasznieee Ci zazdroszczę ;) może przy jakimś przypływie gotówki

    OdpowiedzUsuń
  11. z bebeauty miałam mleczko do demakijażu,ale niestety nie było fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez lubie dezodoeant dove - kupuje regularnie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze sprawić sobie tą maseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. micelek jest świetny...też go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie kusi ta maska do biustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Antyperspirant z Dove najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sie w końcu skusze na ten micel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja micela Biedronkowego unikam, mam jeszcze kilka opakowań Biodermy, lubię, więc zrobiłam zapasy podczas promocji, ale coraz bardziej mnie kusi, może chociaż jedną buteleczkę kupię, by sprawdzić jaki jest... Kusicielko! Antyperspiranty Dove miałam i nawet lubiłam, fajne są, lubię ich kosmetyki - służą mi ;)
    Miłego wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj tego micela! Za taką cenę naprawdę warto -wiadomo -szału nie zrobi, ale dla osób, które nie potrzebują mocnego demakijażu jest wystarczający.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  19. ESOTIQ Formula Push Up Breast Mask - to cudo mnie zaintrygowało :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię micelka z biedronki i antyperspiranty dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trio Orly jest rewelacyjne, przekonalam sie o tym po Twojej notce o jednym mani do ktorego uzylas tych cudeniek :)
    Plyn tez ubostwiam.

    Kurcze ja mam spore dno majowe, ale nie mam czasu na pisanie, tylko tak z doskoku czytam i komentarze pisze na blogach :( niestety (stety?) zaczelam sie juz pakowac i przygotowywac do przeprowadzki, stad tez ostatnio zero notek, nie mam czasu totalnie. Mam nadzieje, ze rozdanie moje w koncu nabierze tempa, bo cos kiepsko jest poki co :P

    OdpowiedzUsuń
  22. dużo ciekawostek u Ciebie i trio pazurkowe i Esoitq na klatę , a ja znam tylko micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe rzeczy ...
    Esotiq zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, da sie zmienic nazwe bloga zachowujac wszystko? nawet obserwatorow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę eksperymentalnie zmieniłam... obserwatorzy pozostali, choć nie wiem czy dobrze im pokazuje mój blog. Za to na pewno przepadły blogrolle...

      Usuń
  25. Micelek bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tą maseczką mnie kusisz i kusisz, jak skończę swoje zapasy to raczej po nią sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dove lubię od lat, a ta maseczka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że spotkanie się udało;)

    OdpowiedzUsuń
  29. maska bardzo mnie zaciekawiła !

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam tego micela z Biedronki!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger