7/09/2013

Projekt WIECZORYNKA - Bolek i Lolek - prace uczestniczek

Widząc prace dziewczyn w pierwszym tygodniu projektu już teraz wiem, że decyzja o tym, by go zorganizować była absolutnie dobrym posunięciem. Uczestniczki malują zjawiskowo, genialnie, fenomenalnie. Aż mi dech zapiera w piersiach. 
Pierwszy tydzień upłynął pod znakiem Bolka i Lolka.
Jeśli jeszcze nie widzieliście którejś z prac - dziś czas na ich pokazanie.









                                                                          Ika























No i moje zdobienie



Macie swojego ulubieńca?
Już nie mogę się doczekać kolejnego tematu - Smerfy nadchodzą!

                                                                                                  Monika

47 komentarzy:

  1. Marleny jest genialna!! Chociaż wszystkie są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja bym się przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny mają talent, ja nie umiałabym jak próbowałam jakiś wzorek zrobić to nigdy nie było jak chciałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznoty! Wszystkie fajne, cała wieczorynka na pazurkach, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! jestem pod wrażeniem zdolności dziewcząt super ! nie mogę się doczekać kolejnych bajeczek :) nie wiem czy kojarzycie ale przypomniała mi się moja ulubione wieczorynka 'Madlen' ah miło się wspomina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o tej dziewczynce w żółtej pelerynie ?

      Usuń
    2. ja pamiętam! to ta bajka o tych dziewczynkach, grzecznych? :D co chodziły zawsze parami, wsiadały do autobusu itd :D ?

      Usuń
    3. i ja pamiętam! I zawsze przed posiłkiem mówiły chórem "Przy wspólnym stole podczas jedzenia składamy sobie dobre życzenia" :D

      Usuń
  6. Marlenki mi sie chyba najbardziej podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW- ile talentów! Marleny przypadł mi najbardziej do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same talenty :D świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, odjazdowe te pazurki! :) To się nazywa talent, ja na paznokciach nawet prostej kreski albo regularnej kropki nie narysuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. *.* świetne, trzeba mieć ogromny talent! Gratuluje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a pracami jestem zachwycona! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie prace Marleny i Cherry Nails podobają się najbardziej, ale gratuluję wszystkim ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie powychodziły dziewczynom;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mi się podobają, ale Marlena to ma wybitny talent! :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;)

    darmoszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. marlena i paulina- BRAVO, choć wszysztkie prace sa kreatywne i bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne! Dziewczyny się napracowały;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyny zatkało mnie i nie wiem co napisać na tyle przemiłych komentarzy odnośnie mojej pracy !!! :) DZIĘKUJĘ wszystkim i każdej z osobna, cieszę się jak dziecko i oczywiście także śledziłam prace innych osób z projektu i niesamowicie mi się podobają :) dzisiaj je jeszcze pokaże mamie, gdyż była bardzo ciekawa jak to wyjdzie :D

    fajnie że urządziłaś taką zabawę mymixoflife :*

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja znowu mam opóźnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam dziewczyny za zręczność i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał ale piękne :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podobają mi się prace Marleny i Natki :) dziewczyny malują świetnie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. prace są piękne, widać u każdej talent :) ja tak nie umiem :( chyba praca Marleny mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie fajne, aż ciężko się zdecydować, które najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem pod wrażeniem :D zabawne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle wspaniałych prac, że ciężko wybrać. Ale jakbym miała postawić na tylko jedną pracę to wybrałabym mani Marleny :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Pazurki zabawne,ale ja bym nie miała na takie zdobienia czasu.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger