3/26/2013

I ja tam byłam, miód i wino piłam, czyli spotkanie trójmiejskich blogerek




W sobotę miałam okazję uczestniczyć po raz pierwszy w spotkaniu blogerek.
Inicjatorkami spotkania były Marysia z bloga http://www.aa-beinspired.blogspot.com/,  Agata z http://www.samolotowoo.blogspot.com/ oraz Monika i Martyna z http://www.kakufashioncook.blogspot.com/.



Spotkałyśmy się w La Crema Cafe w Sopocie KLIK. Miejsce piękne, przytulne, obsługa bardzo sympatyczna a kawki pyszne -polecam! :)


Dziewczyny, które brały udział w spotkaniu:
Adrianna  - www.adkaaa.blogspot.com 
Monika i Martyna  -www.kakufashioncook.blogspot.com 
Anna  - www.jakmalowany.pl 
Fotograf - Agnieszka Potocka -  www.subobiektywna.pl


Dziękuję Agnieszce za cudowne zdjęcia! Ja sama zdjęć nie potrafię robić a dzięki niej chociaż jeden post będzie ozdobiony pięknymi fotami :)


spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek

spotkanie trójmiejskich blogerek


Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać!
Umówiłyśmy się na kawę i ploty a tu dziewczyny wkroczyły z torbami pełnymi prezentów, ale o tym niebawem...

                                                                                              Monika

46 komentarzy:

  1. Super, widać, że atmosfera była przesympatyczna!!! Nie mogłam być tym razem, ale mam nadzieję, że uda mi się następnym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję, że przy następnym spotkaniu będziemy miały okazję się poznać :)

      Usuń
  2. Hihihi, to była taka wiosenna niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie podoba mi się ten szampan z truskawką. Już widziałam u którejś z dziewczyn i się zachwyciłam. Po za tym Wy takie uśmiechnięte i lokal bardzo ładny. Oraz te foty z tablicą mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy mi będzie dane kiedyś uczestniczyć w takim spotkaniu :) Bardzo bym chciała poznać dziewczyny, które podczytuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie spotkania to masa pozytywnych wrażeń - polecam! :)

      Usuń
  6. Ja też niedawno uczesticzyłam w takim spotkaniu - fantastyczne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju wystrój lokalu mnie zachwycił, a Wam zazdroszczę takiego spotkania,widać że było niezwykle udane! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokal przepiękny. A spotkanie bardzo, bardzo udane :)

      Usuń
  8. Super spotkanie. Uwielbiam takie, można się poznać na żywo i porozmawiać.
    Ja mam nadzieję być w maju w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się maseczki w oczy nigdzie nie rzuciły, widzę, że są na galeria kosmetyki, więc jak najwyżej tam będę robić zakupy to sobie zamówię

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia i widać przyjemna atmosfera tam u Was panowała ;)
    Co do utwardzacza, to świetnie trymie lakiery, stosowałam na niego kolorowe Eveline, China Glaze, Yves Rocher, jedynie Seche bąbelkował, ale on nawet na samych pazurach bąbelkuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atmosfera była bardzo przyjemna! :)
      A utwardzacz brzmi interesująco :)

      Usuń
  10. Będę bardzo miło i długo wspominać to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Może i ja kiedyś doczekam takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!

    Takie spotkania muszą być fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zobaczenia ponownie, mam nadzieję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak elegancko :) Fajne takie spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takich spotkań ;) Sama z chęcią poznałabym inne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widze że spotkanie udane :) a zdjęcia oj tak cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się kiedyś załapać ;) I mam nadzieję, że będzie to szybciej, niż dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo na pewno spotkanie było udane; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę,też chciałabym poznać osobiście parę osób z naszego blogowego półświatka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nie raz będziesz miała okazję :)

      Usuń
  20. Naprawdę miło było Cię poznać :) do zobaczenia na kolejnych spotkaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciebie też bardzo miło było poznać!
      Do zobaczenia :)

      Usuń
  21. Szkoda, że temat spotkania nie był bardziej nagłośniony, więcej dziewczyn by się spotkało- ja z Gdańska z nic nie wiedziałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też a chętnie bym poznała blogowe koleżanki :)

      Usuń
    2. Na pewno jeszcze nie raz będzie okazja do spotkania i mam nadzieję, że się poznamy :)

      Usuń
  22. Takie spotkania to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Wam fajnie było :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie miałyście! Tylko czemu mało tam Ciebie? Pokaż się w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger