2/02/2013

Ostatnie godziny zapisów do projektu KONTYNENTY

Dziękuję tym, które już się zapisały i zapraszam jeszcze te niezdecydowane -może ktoś przegapił?? ;)

Zgłoszenia przyjmuję jeszcze tylko dziś do północy!!!

Projekt rozpocznie się 4 lutego 2013r. i będzie trwał 7 tygodni. Każdy z tygodni to inny kontynent.

1. AFRYKA
2. AMERYKA POŁUDNIOWA
3. AMERYKA PÓŁNOCNA
4. ANTARKTYDA
5. AUSTRALIA
6. AZJA
7. EUROPA

Przypominam o konieczności wklejenia banera z linkiem przekierowującym:

link:
 http://mixoflifetestuje.blogspot.com/p/projekt-kontynenty.html

baner:

Jeśli ktoś ma ochotę się jeszcze dopisać -zapraszam do komentowania. Makijaże również mile widziane :)
                                                                                       Monika

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które się zgłosiły :( Jeszcze wczoraj to rozważałam, ale dziś jak zmyłam paznokcie widzę, że prze najbliższe tygodnie to, co nałożę na paznokcie to max. odżywka :( A przynajmniej będę próbować, bo pewnie i tak mi to nie wyjdzie. Dlatego dziś się wyżyję na blogu. Przynajmniej tam będę oglądać zdjęcia jak miałam ładnie pomalowane paznokcie :((

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm całkiem ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa prac dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przegapiłam! ale jeszcze zostało 20minut do północy,więc chyba zdążyłam, prawda ;)? baner umieszczę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Da radę jeszcze? :( Też chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę doczekać się efektów i prac innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad - dzięki niemu łatwiej trafię do Ciebie.

Reklamy, komentarze typu "obserwujemy?" etc - na to nawet nie wysilaj klawiatury.

Copyright © 2014 Mix Of Life... , Blogger